Close this search box.

Palvelut

Monipuolisilla palvelukanavilla
ja rautaisella ammattitaidolla kohti entistä parempaa asiakaskokemusta

Asiakaspalvelumme on palannut muutaman vuoden tauon jälkeen omiin käsiimme. Nyt voimme vaikuttaa aivan uudella tavalla hyvään asiakaskokemukseen ja kehittää entistä parempia palveluja.  Asiakkaitamme palvelemassa on seitsemän energia-alan ammattilaista, tutussa paikassa Saviniemessä.

Palveluliiketoiminta

Yhteiskunnan ja liikenteen sähköistyminen on noussut suureksi puheenaiheeksi Suomessa ja koko Euroopassa. Haminan Energialla sähköistyminen on näkynyt sähköautojen latauspalveluiden sekä aurinkojärjestelmien myynnin lisääntymisenä.

Olemme kehittäneet tähän kokonaisuuteen tuotteen, joka vastaa asiakkaiden tarpeita sähköisen liikenteen osalta. Töpseli-ratkaisumme myyntimäärät ovat nousseet Etelä-Kymenlaaksossa, joten ratkaisulle on ollut selvästi tarvetta. Hallitsemme kokonaisuuden aina kartoituksesta suunnittelun kautta toteutukseen, ja asiakas vastaanottaa toimivan järjestelmän joko omakotitaloon, asunto-osakeyhtiöön tai liikekiinteistöön.

Haminan Energia aikoo olla asiakkailleen luotettava ja osaava kumppani yhteiskunnan sähköistymisen eri vaiheissa myös tulevaisuudessa.

Asiakaspalvelu

Toimiva ja ammattitaitoinen asiakaspalvelu on yhtiön kasvot. Hyvästä asiakaskokemuksesta yhtiön tunnistaa!

Syksyllä iso osa Haminan kaupungin asukkaista joutui kriittiseen tilanteeseen sähköntoimituksen suhteen, kun KSS Energian omistuksessa ollut ja luotettavana toimijana pidetty Karhu Voima asetettiin konkurssiin. Sähköntoimituksen kriisi kosketti yli puolta haminalaisista, jotka joutuivat pikaisesti etsimään uuden sähkönmyyjän, ja myös Haminan Energiaa, joka auttoi asiakkaita perustamalla uusia palvelupisteitä ja pyrki parhaan kykynsä mukaan ilman korvausta auttamaan kaupunkilaisia. Uudessa tilanteessa otimme välittömästi asiakaspalvelun takaisin itsellemme ja palvelemme tänään haminalaisia seitsemän asiakaspalvelun ja laskutuksen ammattilaisen kanssa tutussa paikassa Saviniemen Reutsinkadulla.

Aloimme myös kehittää uusia palvelukanavia asiakkaidemme tueksi ja tulemme julkistamaan vuonna 2023 uuden online-järjestelmän, jonka avulla mm. kodinlaitteiden, sähköauton ja aurinkojärjestelmän integroiminen osaksi energiamarkkinaa on helpompaa. Lisäksi aiomme tuoda Whatsappin yhdeksi palvelukanavistamme ja näin helpottaa asiakkaiden asiointia Haminan Energian kanssa.

Viime vuoden tapahtumat – erityisesti Karhu Voiman konkurssi – osoittivat, että hyvä asiakaspalvelu on meille tärkeää, emmekä jätä asiakasta pulaan yllätyksellisessä tai vaikeassakaan tilanteessa. Pyrimme kaikin tavoin pitämään asiakkaan kriittisen infrastruktuurin kunnossa, sillä sähkö on kaiken arjen toiminnan perusta.

Tekniset palvelut

Haminan Energian tekniset palvelut tuottavat ammattitaitoista asennuspalvelua emoyhtiölle sekä tytäryhtiöillemme osaavan asentajahenkilöstön voimin. Tuore palveluliiketoimintamme, LNG-terminaalin käyttö- ja kunnossapito, on osa teknisiä palveluitamme. Terminaalilla työskentelevällä henkilöstöllämme on tärkeä rooli terminaalin päivittäisen, turvallisen toiminnan varmistamisessa.